iD Bare Minerals

image83
bild: Sephora

Har precis fått hem mitt iD startkit från Det Stora Landet i Väster. Var ju tvungen att dra igång dvd'n som medföljer och börja testa. Gick väl hyfsat och färgmässigt funkar det super med light - fairly light. Känns inte alls att jag har det på mig. Dock måste jag grunda med ansiktskräm, den vitamin re-ver upper var inte riktigt nog för min torra hud. Det har det inte blivit fnasigt på de torra partierna, det bara stramar lite. Oh well...

Blir ju såklart supersugen på fler produkter som man ser på dvd'n, men det är väl det som är meningen? ;-) Lite mer får de allt lägga manken till för att jag ska gå på den enkla...

Denna vill jag i alla fall ha, undra vem som ska till USA snart som jag kan muta att handla...image84
bild: Sephora



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0