Onsdag

Det här är nästan lite pinsamt... När somnade jag igår? Jo, halv nio!!! Låg och kollade på Äntligen hemma med Trollet sovandes mot mina ben och det var så varmt och mysigt, så jag somnade också, försökte desperat vakna till för att se House, men varje blinkning varade i ca 4 minuter så det var stenkört. Bara att borsta tänderna och krypa till sängs "på rikt".

Hade en fantabulous idé idag, tråkmat på jobbet, och ett par skor att lämna tillbaka (återkommer i det ämnet) = perfa att äta lunch med maken på Nova. Och så hade han en lunchdejt! Ett sånt sätt! Så det är bar att bita i det sura äpplet och äta här, kanske finns nån macka, eller så kanske maten är roligare än den ser ut att vara :-)

På tal om skorna. Det är trollets skor som jag köpte i måndags. Vi provade ett par skor på trollet i helgen i stl 23 och de var så stora att man kunde dra dem av hennes fot utan att dra ner dragkedjan. Så vi frågade om de hade i stl 22, men det var kört, dock skulle det finnas i butiken på Nova, så dit åkte jag och köpte ett par i stl 22. Kommer hem och testar på trollet och det är knappt att jag får igen dragkedjan, sedan gör det ont på henne vid vristen, skon verkar klämma där. Helt bizarrt! Så dessa skor ska lämnas tillbaka och så ska vi se om vi hittar några andra.

Annars har jag inget planerat idag, ska försöka tvätta en tvätt när jag kommer hem, samt att jag ska komma på något att äta. Är supersugen på köttbullar och stuvade mackaroner, men maken äter inte stuvade någonting, så det är kört. Kan ju iofs göra spagetti med "italienska köttbullar". Alltså lägga köttbullarna i en tomatsås. Hmm, det tål att tänkas på...

image154



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0