Söndag kväll

Sitter och slöar framför tv:n, har nattat båda barnen så jag har lite egentid här brevid min flippande make. Jag tror att vi kollar på Äventyraren Thomas Crown, men det kan jag ha fel om också, man vet aldrig när maken har en fjärrk i handen ;-)

Jag har faktiskt funderat på att ta en eller ett par köpfria månader (enklaste sättet är att låta bli att gå i butiker, vilket jag praktiserar redan idag...) men så har jag ju Ullared på lut nu i september och så ska jag ju köpa mig en ny plånka efter de har fått in höstkollektionen (som också skulle dyka upp i september) och det känns så himla fel att vänta tills i oktober med att börja för att hinna köpa allt det jag har tänkt, det liksom tar bort allt det svåra... Så nu, där bestämde jag mig precis för att inte ta någon sådan månad, jag ska dra ner på all shopping ändå...

I alla fulla fall, igår var vi på kräftskiva. Skoj, men jag var trött som en gnu då grodan har vaknat flera gånger per natt nu i flera dagar, så jag gick hem strax efter 11. Maken kom hem strax efter 2. Himla praktiskt att vara på fest i samma "by" :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0