Läge för tårta?

Jag börjar känna att det är läge för tårta. Fick ju ingen igår, och idag är det synd om mig... så jag måste ju bara vara värd en bit... eller hur?

image238
bild: NillaMolin
Maria
2008-02-28 @ 14:38:06
URL: http://hobbelito.blogg.se

Att du är! Klart du ska ha tårta. Jag fick tårta igår då en kollega hade med sig och det var SÅ gott.

Kram

Pappa
2008-02-28 @ 21:27:39

hej jag blir jättesugen när jag ser min älsklingstårta på bild ha en bra dag

nattvinge
2008-02-29 @ 09:20:57
URL: http://nattvinge.blogg.se

Maria: blev en bit :-) Tack kollegan som tog upp en tårta till vår kyl så att det fanns lite till mig :-)

Pappa: Prinsesstårta är min favorit också :-) Den igår var gul med passionsfrukt ist för hallonsylt och chokladkräm ist för vaniljkräm. Passade väldigt bra ihop... och marsipan är ju marsipan oavsett färg ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0