Onsdag

Tjohej! Kollade hur långt min order hade tagit sig imorse och voila! Nu har jag hämtat ut paketet :-) Plötsligt gick det snabbt...! De linnen jag hade beställt var lite för stora, men det visste jag redan innan, det är sådana som jag ska ha hemma och under andra kläder för att kunna amma "ostört", och då är det bra att ha lite spelrum ;-) Kjolen passar super och båda klänningarna också... och så... ja just, ett till linne som var perfa. Det är lite mer sånt som jag ska ha bland folk :-)

Så fort jag har varit förkyld färdigt ska jag sätta igång och träna. Vi har kommit fram till att det inte blir något Wii denna gång, kanske blir en julklapp till oss från oss? Så jag ska sätta igång och springa till Hälsa på väg och se till att bli lite smidig igen. Stärka upp korsetten så att jag inte får ont i ryggen av att bära på mina guldklimpar.

Denna kvällen har varit lugn och skön, bäbis somnade bara ett litet tag efter han hade ätit och lillan somnade (tråkades ihjäl av PCD2) vid kvart över nio. Så det var moi, vattenmelon och slutet av Dune... någon bit marabou mjölkchoklad med digestive slank också ner.... *skäms* Maken då, kanske vän av ordning frågar? Jo, han var hos kusinen sin och kollade på fotboll. Jag är rätt ointresserad själv, så det var ingen större förlust att inte vara tvungen att se matchen (fortfarande bara en tv...)

På tal om bara en tv; imorgon kommer plattläggarna och ska kolla vad som måste göras och under semestern så kommer de att lägga golvet. Vi åker från betonggolv och kommer hem till klinkers... på ett ungefär :-) Sååå himlarns skönt! Vi har inte kunnat nyttja hela källaren på över ett år då... Gästrummet och tvättstugan är det enda som har varit ok, och i april blev badrummet klart. Och så nu blir då resten färdigt, soffan kan bäras ner och tv 2 tas fram igen. Glad!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0