Fredag - frostskadad

Sitter och fryser hysteriskt. 21,5 grader har vi, och jag känner mig som en isbit. Ska bli skönt att åka och simma med grodan senare i eftermiddag. 35 grader i vattnet - yummie!

Grodan har ett nytt projet på gång, "project poop". Det allra senaste... Skämt åsido, iom att han nu får Lactulos så har han äntligen fått igång magen. Igår fick jag byta 4 blöjor och idag är jag uppe i 2 redan...

Idag har dessutom jag fått lite motion, var ute och cyklade med dottern i över en timme. Mitt bäcken känns lite skraltigt, men det ordnar nog upp sig bara jag sitter mjukt. Det var väldigt skönt att vara ute i alla fall. Inte så bra väder, men det regnade i alla fall inte, man måste passa på att cykla alla dagar man kan, snart nog blir det vinterväder här nere också.

Dottern ligger just nu på golvet och leker med sin lillebror. Det är hur sött som helst. Han avgudar henne, hon ger ju honom leksaker ;-)

Ena grannen som tidigare varit mammaledig har börjat jobba denna  vecka. Känns lite konstigt, för jag tänker var och varannan dag att: "om vi skulle ta och ringa över till *grannen* och fråga om vi ska fika.." och så kommer jag ju på att hon är på jobbet. Vanans makt :-D Ska försöka ta mig i kragen och gå bort till en annan kompis som är mammaledig, promenad och fika (för att sätta tillbaka de kalorier man eventuellt skulle ha tappat); kan det bli bättre?

Nu ska jag sätta igång kaffemaskinen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0