Torsdag

Tur att man är flytande på engelska, inne på de sista skälvande minuterna av sista avsnittet på första säsongen. Jag har insett att det nog är datorn det är fel på för jag har försökt allt, av-/ominstallation and so on and so forth. Den spottar dessutom ut DVD-spelarens släde titt som tätt, utan att man varit i närheten av den, plus att den ibland slutar läsa skivan så att man får börja om från början igen. Låter inte bra alls.

Så, då var det slut... Simultankolla på tv och blogga. Tur i oturen eftersom det var ett sådant slut som jag hade svätt lite om jag kunnat engagera mig.

Sonen ligger och leker med en halv jordgubbe och en boll på golvet och dottern går omkring med sin docka insvept i sin morgonrock och vaggar henne till sömns. Vilken liten sötnos. Maken är och hämtar lite paket på posten (ja mamma, det har kommit fram). Super att paket nr 2 också hann fram innan helgen eftersom det är mitt saffran :-) Måste ju baka lussebullar till första advent på söndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0