Barnrum inspiration

Sitter och försöker få lite inspiration till sonens rum. Det är vårt fd kontorsrum som ska bli sonens rum. Jag tror att det blir en "nästanvit" färg på 3 av väggarna och fondtapet på en vägg. Tycker att det skulle bli lite häftigt med undervattenstema. Men jag har inte hittat någon bra tapet. Sedan blir jag lite orolig att dottern ska bli avundsjuk på ett sådant tema, hon ääälskar vatten, fiskar och bad. Ännu så länge har ju sonen inga direkta intressen... :-)

Tog hem en gratistidning som skrev om lekrum, där kanske jag kan få lite inspiration. Dessutom måste vi fixa lite mer på dotterns rum, det känns så tråkigt där inne. Kanske en sänghimmel? Har sett en jättefin serie barnrumssaker på Sia, klara vackra färger, och dottern älskar att spegla sig, så kanske en spegel vore något... ja vojne vojne
Mamma
2008-10-06 @ 11:41:40

Kanske det vara julklappar till trollet som vi kan ge?

Maria
2008-10-06 @ 13:23:04
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Sia har helt underbara saker, jag har ju Charlotte trend precis utanför jobbet och de har ju Sia. Harhittat jättesöta galgar åt Filip där. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0