Möhippan

Så kul vi hade i lördags! Det var helt hysteriskt kul att dansa orientalisk dans så jag sa till den blivande bruden att jag gärna hoppar på och dansar sådant med  henne om hon är intresserad. Fast efter att ha tänkt lite till, så väntar jag nog till jag är bättre i bäckenet. Dock har jag upptäckt att jag ju inte måste gå långa sammanhängande prommenader, jag kan dela upp dem och på så sätt kan jag komma ut och röra på mig ändå :-) Så oerhört intelligent gjort, eller hur? ;-)

Åter till möhippan, vi pärlade pä eftermiddagen och även där fick jag blodad tand, så vi ska nog göra om det några stycken i egen regi :-)

Så allt som allt var det en fantastiskt rolig möhippa, och jag tror nog att även mön tyckte det :-)
Sickan
2008-09-30 @ 16:42:08

Japp, det kan du ge dig på att jag tyckte. En kalasdag verkligen.

nattvinge
2008-10-02 @ 16:04:57
URL: http://nattvinge.blogg.se/

Sickan: Hehe, så utomordentligt bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0