Måndag - sista dagen på kontoret för i år?

Imorgon bär det av på kurs (med Kurt) och därefter ska jag skola in sonen i en vecka och sedan ska jag sitta hos kund. Jag har kollat på beställningen och jag är bokad hela året ut. Hoppas jag kommer in i det snabbt, jag har inte programmerat "på rikt" på flera år känns det som.

Igår fyllde farmor år så jag ringde och grattade henne. Glömde ringa syster innan för att be henne köpa med sig lite lotter som fölsepresent, men så fick jag höra att de skulle dit idag och fika, så jag hoppas hon kan göra en insats för sin gamla syster ;-)

Resten av veckan kommer det att vara rätt tyst från mig. Jag ska ta med mig datorn om jag lyckas hitta en nätverkssladd, annars får den bli hemma. Jag behöver ingen för kursen, utan det är om jag ska kolla upp något på hotellet (gratis bredband, men inte trådlöst).

Imorgon har jag inga planer när jag varit färdigt på kursen, men på onsdag ska jag till moster och äta och på torsdag ska jag leka med en kompis. Hon har lovat rasta mig på stan. Jag funderade på att kolla om några gamla kusare var fria för fika, men det visade sig att i stort sett alla nyss fått eller ska strax ha barn, så de är nog lite bizzi... Jag roar mig själv med att gå och shoppa, kan ju inte gå fel liksom :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0