Fortfarande...

Mår fortfarande crap (pun intended). Maken är och jobbar, och jag har gett ungarna instruktioner om att de måste lyda mamma och att trollet ska hjälpa mamma med lillebror. So far so good. Börjar få vätskebrist nu, så jag försöker få i mig vätska.

Har snart sett klart hela SATC säsong 6, jag har 2 avsnitt kvar, sen har jag blandat in lite Dawson's Creek i mixen, men det somnade jag tilll inatt. När jag sett klart de två kvarvarande avsnitten blir det SATC the movie. Kronologiskt och bra!

Nu ska jag vila lite framför Haja Läget...
Helena
2009-12-31 @ 00:06:30
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Då hoppas jag att du får ett Gott Nytt År också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0