Lillejulafton

Så har då dan före dopparedan nästan passerat. Vi har myst omkring hemma hos mamma och hennes sambo, med en kort sejour ute i vinterlandskapet. Vi letade pulkabacke, men efter att ha gått hur långt som helst så fick vi vända då det började blåsa så att kidsen protesterade. Jag fick springa lite för att de skulle få åka lite i alla fall, och det lilla tilltaget gjorde att jag insåg att jag måste måste måste börja träna så att jag får upp lite kondis. Gjorde rent ont i lungorna att springa i -5 och blåst. När vi kom in så var det lunchdax och sedan gick hela familjen Nattvinge och lade sig och "vilade".

Nu ska jag lämna kontoret och vara trevlig igen!
Helena
2009-12-24 @ 11:32:02
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

God Jul, kram Helena!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0