Not so fashion

Sitter i detta nu med en täckärm på mig. Japp du läste rätt en täckärm. Jag håller på att bli tokig av hur kallt det är och mina kläder räcker helt enkelt inte till. Men så plötsligt kom jag på att min kappa kan bli en väst och därmed även det motsatta - bara ärmar. Jag fryser mest om ena armen, så den har nu fått tillskott av en täckärm och så håller jag tummarna att den ska värmas upp så att det slutar göra ont. För det gör ont i handleden, handen och fingrarna så kallt är det.

snart jag...

Helena
2010-12-30 @ 14:57:22
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Det skulle jag också behöva. Sitter också med en tjock jacka på mig, och så blir man ju så kall om den armen som man använder vivd datorn. Har en hyresvärd som verkligen snålar på värmen, fast hyran är hög! Täckärm låter ju perfekt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0