Problem?

Just nu skulle jag gärna vilja ha en barnvakt som inte är rädd för magsjuka... jag måste verkligen upp på garagetaket och skotta... Maken har själv magsjuka och ligger och sover just nu. Sonen och dottern äter kex och tittar på Nickelodeon. Efter en eftermiddag av OS och semesterboenden (Min plats i solen) så är vi nu tillbaka på barnkanal. Snart är det bara program för de lite större barnen och så äter vi middag, så detta är nog sista tecknade för dagen.
Helena
2010-02-26 @ 10:41:51
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Usch, magsjuka är verkligen eländigt och jag förstår ju att folk är rädda för att bli smittade. Hoppas att maken mår bättre och att du inte blir smittad!

nattvinge
2010-02-26 @ 11:10:57
URL: http://nattvinge.blogg.se/

Helena: Jag hoppas också att jag slipper bli smittad, men ännu hellre hoppas jag att dottern slipper bli smittad... peppar peppar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0