Söndag - kalas kanske?

Det verkar som om grodan blivit bra, han äter som vanligt och sover bra på nätterna. Maken känner sig hyfsad, men så är han ju lite klenmagad även i vanliga fall, så han kan nog räknas som frisk. Jag har haft en släng magkatarr (såklart) och igår hade jag så ont över revbenen att jag inte kunde andas om jag försökte sitta eller stå. Maken började undra om vi skulle ringa akuten, men såfort jag låg ner blev det bättre så vi avvaktade och efter lite mat och vila så kände jag mig bättre. Idag är det ännu lite bättre, men jag måste vara försiktig och äta ordentligt. Egentligen borde jag sova bättre också, men det är inte så lätt att ordna, men jag gör mitt bästa. Igår somnade jag efter Melodifestivalen, men i gengäld vaknade jag vid halv två och sedan var jag vaken och såg på October Sky till fyra innan jag kunde somna om igen.

Idag ska vi försöka ha lite kalas för trollet. Släkten ska få komma och fira den nyblivna fyraåringen. Vi har tvättat allt som rörts vid under sjukdomsperioden och nu är toaletterna avstädade med klorin så att det ska vara ordentligt rent och hygieniskt. Nu ska jag gå och ta fram lite fika så att det hinner tina tills kalaset...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0