Torsdag - fullt ös!

Idag är det fullt ös från det jag kommer hem... Vi ska över till några vänner och grilla, kidsen kommer nog att börja med att bada. Det är inte helt omöjligt att maken joinar dem, sedan ska kidsen få se på lite Astrid Lindgrenfilm som uppvärmning inför Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld. När vi ätit ska jag åka på IKEA och byta en rullgardin, de har öppet till åtta ikväll. Sedan måste jag nog dra en runda, det blev inget igår, jag läste min bok istället och sedan vattnade jag i trädgården och åt jordgubbar och hallon - mmmm!

Maken hittade på någon ny maträtt igår och den gick inte riktigt hem hos kidsen. Det är ok, men då får de säga att de inte gillar maten så att vi vet och inte lagar det igen på ett tag (smak kan förändras). Att bara inte äta kan ju bero på många saker.

Idag måste jag tvätta de saker som vi absolut måste ha med oss till Luleå och som inte redan är tvättade. Trollet har ju på sig sina favoritkläder på dagis, och det är ju de som hon kommer att vilja ha med sig på semestern.

... och så måste jag boka in Transformers 3 nån gång när jag kommit hem från Norr... ojojoj, och det måste ske innan fredag då jag sedan är lite upptagen. Himla himla tur att jag har en ordentlig telefon med mail och ordentlig kalender... och intörnätt!

En favorit...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0