Onsdag - julfest!

Idag sitter jag hemma och jobbar. Försöker få igång mitt VPN, men det går lite trögt, fick be servicedesken om hjälp, så nu väntar jag på att de ska komma tillbaka. Lite drygt att det inte funkar... Tur att jag inte har något jag behöver komma åt på jobbnätet, jag har ju mail och allt hemifrån via webaccess.

När jag lämnade grodan på dagis så varnade de för löss... så jag vet exakt vad jag ska göra på lunchen... Köra till apoteket och köpa luskam, lusshampoo och anti-lusspray. Lika bra att ha det hemma ifall han skulle få det. Jag bävar för att måste luskamma trollet... hon har f*n mer hår än jag har...

Nåja, när jag hämtat kidsen ska vi laga middag och sedan kommer svärföräldrarna klockan fem för att ta över tills maken kommer hem klockan sju. Jag tänker piffa till mig medan de tar hand om kidsen när de äter. Jag måste se till att ta en banan på eftermiddagen så att jag står mig till middagen, vill inte ha magkatarr... Hade ju varit typiskt annars...

Sista november... Norrlänningen i mig känner sig svårt desorienterad...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0