Måndag - konsertdax!

Ikväll är det då äntligen dax för Rihannakonserten som jag har väntat på sedan december i fjol! Rihanna går på repeat på Spotify nu. Man måste ju ladda! Maken fick såklart möten så han åker till Fjollträsk i eftermiddag, så vi fick kalla in svärisarna. Himla tur att de kunde ställa upp. Jag och M åker vid fem från henne för vi har bokat bord att äta innan konserten. Efter detta är det bara julfesten i december som jag har uppbokat själv. Jag som aldrig brukar ha så mycket att göra har plötsligt haft fullt upp hela hösten. Det enda som jag nu har inbokat är söndagspassen med BB - jag måste gå för att få ordning på min rygg...

Helgen var annars jättemysig, vi började med att äta middag med grannarna och det var supertrevligt, sedan var det simning/städ på lördag morgon innan jag åkte iväg och fixade naglarna, handlade två kalaspresenter och halloweenkostymer åt kidsen, handlade kvällens mat och sprang in på Stadium Outlet och köpte en jacka som maken sett i tidningen. Hann även en snabb sväng på H&M och kom därifrån med ett par jeans (dagens...), ett par långa torgvantar (dagens...) och en klänning. Väldigt höstigt.

Söndag åkte vi iväg och åt frukost på Scandic Star i Lund. Till min glädje var den en av de bästa Scandic-frukostar jag ätit, jag var lite tveksam med tanke på läget... Sedan handlade vi lite och därefter var det dags för trollet att gå på kalas. Själv svängde jag förbi M och planerade inför kvällen och fick mig en kaffe till livs. Och en kaka, inte att förglömma... Sedan var jag en sväng hem och flyttade lite möbler. Makens kontor är numera i somrummet och inte i källaren. Det är lite kvar att göra, som att flytta ut ur mitt nattduksbord, men jag måste hitta en annan lösning för alla mina prylar innan jag kan det. Har funderingar på en vacker låda, för jag har numera byrån som "sängbord" och därpå skulle det vara vackert att ha en låda/ask. Därefter var det bara att knata och hämta trollet igen och sedan var det matlagning - träning - nattning och sen... sen skulle jag kolla på en film och slappa. Men si så blev det inte för jag orkade knappt vara med i spelet över huvud taget utan gick och lade mig halv tio istället. Så mycket för mitt filmintag i helgen. Somnade ifrån i lördags och orkade inte ens sätta igång en film igår...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0