Måndag - Gräsänka

Började jobba tidigt som vanligt, för att kunna få ihop mina timmar nu då maken är på resande fot. Denna vecka är lite av ett under av logistik, då jag har möten både på kontoret och hos kunden, samt måste både hämta och lämna. Dessutom är det sista gången på gympan, så det är klart att kidsen ska gå. Och på onsdag är jag uppbokad efter jobbet samtidigt som trollet ska på dans. Hinner lämna, men inte hämta så trollet får vara hos kompisen ett tag. Grodans whereabouts är fortfarande lite oklara, men jag har två spekulanter!
Idag kom en väninna och hennes som över efter maten och vi satt och drack kaffe i utesoffan och kollade kidsen som hoppade i studsmattan. Alla tre till en början, men sen rev grodan upp nätet medvetetoch så var han färdighoppad. Vi ska köpa nytt nät...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0