Tisdag - logistikdag

Det har varit lite dåligt med uppdateringarna på senaste tiden. Jag ska bättra mig, kanske lite kortare inlägg skulle vara ett alternativ? Jag har tappat uppdateringstakten även på Fejjan... Nu verkar det lugna sig lite på jobbet och då ska jag ta tag i att lära mig nytt och uppdatera mig på det jag håller på med.

I helgen var det 80-års fest. 40 * 2. Den började 19 och jag var hemma igen vid 4 på morgonen. Det var länge sedan jag var med ända till slutet på en fest. Precis när jag började gäspa vid elvasnåret satte musiken igång på allvar och jag kunde komma upp och röra på mig, sedan satt jag inte ner mycket. Satt ner en ordentlig gång dock, när jag halkade med stilettklackarna när vi körde lite can-can... Gjorde inte ont, men jag blev väldigt förvånad ;-)

Fick galen huvudvärk under natten och magkatarr så jag sov totalt 4 timmar. Kollade film och slappade resten av dagen. Hämtade kidsen vid två men de var lika trötta de...

Bokade Barcelonaresan med lillasyster och höll på att somna i telefonen. Nu är vi på g i alla fall! Vi kände att hotell kunde vänta lite då det inte blir lika uppbokat som flyg och fotbollsbiljetter. Ja, jag ska på fotboll. Helt galet egentligen, men jag går för upplevelsen mer än fotbollen i sig. Syster går för fotbollen i första hand och upplevelsen i andra. Vi kommer att få supermysigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0