Fredag - snart helg!

Idag är det fredag och början på helgen! Yey! vi ska ta det lugnt ikväll, har planerat att grilla lite och om vi har galen tur så kommer solen fram vid lunch och värmer upp uterummet och då kan vi äta därute! Imorgon är det städning som vanligt och sedan ska vi försöka hitta skor till kidsen, de saknar "mellansäsongsskor"... efter det ska vi äta middag hos makens kusin. Ska bli supertrevligt!

Söndag har jag bjudit in grännerna till våfflor iom att det är våffeldagen, dock kommer grodan inte att vara med för han är på kalas hos en annan granne. Hon fick välja fyra barn att bjuda in, hon ville inte ha fler på sitt kalas, och grodna var en av de som hon ville ha med. Jättegulligt! Det skiljer 2 veckor mellan dem, så de kommer nog leka mycket när de växer upp.

Igår var jag då till läkare, efter att ha varit till-och-från sjuk i 8 (!!!) veckor. En läkarkandidat var och lyssnade på mina lungor och det var inget fel på dem, men då jag har ont i bihålorna till och från coh aldrig liksom blir frisk så fick jag utskrivet penicillin... dubbel kur... Det är ungefär hur mycket piller som helst att sätta i sig... Nåja, bara jag blir frisk så!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0