Torsdag - hets!

Idag börjar jag dagen på kontoret för att avsluta hos kunden, har en massa jag måste fixa med och en frukost med chefen som slutar. Sedan har jag möten hos kund och sedan är det hemgång. Det är rätt mycket som händer just nu och allt är bråttom bråttom!

Igår var det dans för trollet och hon var superduktig. Hon fixar alla steg och lyssnar fint på instruktören. Hennes kompis är inte lika intresserad utan vill mest kolla på sigsjälv i spegeln och stå och hänga, men instruktören fick bli riktigt arg igår på kidsen då pojkarna i gruppen var jättestökiga, så jag tror att alla skärpte sig lite extra. Själv satt jag och skrev ner dansstegen så att vi ska kunna öva lite hemma... Dock har jag bara två av de tre låtarna, så vi får fokusera på dem...

Idag efter maten ska jag se om kidsen vill gå ut och leka, kanske cykla lite. Lite lekplatshäng eller något annat skoj för kidsen. De är inte så svåra egentligen, bara man är med så är de nöjda.

Imorgon vet jag inte riktigt om vi har några planer eller inte, men på lördag ska vi träffa några vänner som vi inte sett på flera månader. Helt galet vilken tid det har tagit att få tummen ur!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0