Dags för nytt pass

Idag ska jag snabbt och enkelt smita förbi passmyndigheten och göra ett nytt pass... Jag är måttligt glad över detta då jag har ett skitsnyggt foto i mitt nuvarande pass och jag ogärna vill bli av med det. Alldeles strax måste jag dessutom byta ut mitt körkort då det också är 10 år gammalt iår. Blir lite såhär när man firar 10 år som gift iår :-)
För att se någotsånär normal ut på kortet så har jag tagit lärdom av mina gamla gymnasiekompisar som gick estetisk linje inriktining teater. "Ska du se ok ut på bild så krävs det ton av smink". Jag fick se filmer som spelats in med teatersmink, och man ser verkligen ut som spöken om man inte sminkar sig "rätt". Dagligt smink (i mitt fall lite mascara) - teatersmink - tv-/fotosmink = stor skillnad
 
 

 
Idag hänger lilla sminkväskan med
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0