Fredag - men jisses!

Läste precis igenom förra inlägget, och jag kan ju lugnt meddela att mina planer för tisdagen sprack big-time... Istället bestämde lilleman att nu var det dax att födas. Så 22.37 på tisdag kväll kom han. Mitt lilla knytt på 3700g och 52cm.

Sen var det ju upp och mer och med denna skitdator till stationär dator som vi har (jag måste köpa en bärbar så denna kan skrotas...) så blev det inget sittande och blogga om det som hänt... Sedan kom min mamma och hennes sambo för att hjälpa mig när maken var tvungen att åka på mässa i Stockholm. De har precis åkt och är nu på väg mellan gater på Arlanda om jag inte kommer ihåg fel.

Vi mår bara bra jag och Lilleman, lite småkrämpor bara. Ögoninflammation för honom och mjölkstockning för mig. Hade hög feber och frossa i Onsdags, så jag fick åka in till KK akuten för lite meduciner.

Jag har planer på att skriva ner en förlossningsberättelse, men det får bli när jag inte är ensam med 2 kids...
Linda K
2008-04-26 @ 20:33:43
URL: http://iabloggar.blogspot.com

grattis! aj aj med mjölkstockning, åkte också på det förra helgen. må så gott!

nattvinge
2008-05-01 @ 14:58:08
URL: http://nattvinge.blogg.se

Linda K: Ja, det är inte kul, gör jävulusiskt ont och tar lång tid att bli av med




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0