Biofilmer

Som jag gjort tidigare kommer nu en lista med filmer som jag vill se och jag kommer att bocka av de jag har sett allt eftersom... Fyller dessutom på med höstens filmer allt eftersom de kommer...

Filmtitel Datum Kommentar Status
Trassel 4 feb Med dottern Sett!
Min låtsasfru 23 feb Chick flick  Sett
I am number four 25 mars Även DVD Sett!
No strings attached
1 april
Chick flick  Sett
Scream 4 15 april    
World Invasion: Battle Los Angeles 20 april    
Red Riding Hood 20 april med grannfrun Sett!
Thor 29 april Även DVD Sett!
Fast Five 6 maj Köpt DVD Sett
Pirates of the Caribbean 3D 18 maj    Sett
X-men: First Class 3 juni Även DVD Sett
Priest 10 juni med grannfrun Sett!
Transformers 3 1 juli  Äger DVD Sett
Harry Potter 7 del 2 13 juli  Äger DVD Sett!
Green Lantern 29 juli    Sett
Super 8 29 juli    
Bilar 2 5 augusti med kidsen Sett!
Cowboys and aliens 2 september   Sett!
Friends with Benefits 16 sept chick flick  Sett
Niceville 23 sept    
Abduction 7 okt med grannfrun Sett!
In time 28 okt    Sett
Breaking Dawn 16 nov med frannfrun Sett!
Immortals 25 nov    
New Year's Eve 25 dec    Sett

Filmer i kursivt är bubblare

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0