Fredag - snart helg!

Sista skälvande timmarna av arbete kvar bara! Kommer att jobba hemma i eftermiddag, då vi idag bara har en bil för min bil är på service. Maken hade ett möte här nere i hamnen så det passade att jag åkte med honom imorse och så åker vi hem tillsammans vid lunch.

När jag har hämtat kidsen idag så hade jag tänkt försöka vara ute, det är helt underbart väder och jag tänkte göra slag i saken och öva lite med trollet och cykla. Hon kan cykla själv, men är rädd för att inte kunna starta och stanna. Så jag ska ta några rundor med henne då jag springer brevid.

Igår åkte så en av mina bästa kompisar till New York, jag skojar inte om jag säger att jag är grymt avundsjuk! Jag skulle så himla gärna vilja åka jag med, men det ligger inte i pipelinen på en halv evighet... Hon meddelade inatt att hon var framme och det var himla skönt att höra. Jag hoppas nu att de har superkul och får se allt de har planerat!

Fick precis vet att min telefon är lagad så jag ska byta tillbaka till min gamla telefon efter helgen, jag glömde sladdarna hemma så jag kan inte lämna den än. Himla synd att de lyckades laga den så snabbt ;-) Det enda jag inte kommer att sakna är den hysteriska T9 funktionen. Den är allllllldeles för förutseende, även när man skriver telefonnummer... man får inte skriva tre nollor i början av ett nummer, då tar den bort en, och då vår växel kräver att man slår två nollor för att komma ut på linjen innan man kan slå numret... tja, det funkar inte klockrent kan vi väl säga...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0