Tidig kväll

Det var ett jättetrevligt midsommarfirande, men det blev lite av ett antiklimax när de andra gästernas kid kräktes sedan han gått och lagt sig. Vi var inte i närheten, dock det var säkert för allt gottis som han hade satt i sig, men jag ville inte riskera något, så vi åkte hem. Kollade lite på tv när vi kom hem, men det pixlade så mycket att jag fick frispel och gick och surfade på paddan istället...

Imorgon ska vi baka något från Leilas kokbok som vi ska ha med på lunchen på måndag. Inga nötter har jag förstått, men i övrigt har jag ingen aning om vad vi ska baka, men det löser sig, finns hur mycket gott som helst i den boken...

På kvällen/eftermiddagen kommer några vänner över och då ska vi planera vår semester och om jag har tur kan jag nog få igenom att vi ska köra lite SngStar då jag är supersugen och det inte blev något idag, missödet hände precis innan vi skulle sätta igång och sjunga...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0