Redan Onsdag!

Hej och hå vad det går snabbt! Jag är så superimpad av alla ensamstående föräldrar! Själv har jag varit gräsänka i 2 dagar och igår somnade jag vid 21.30!!! Helt slut... Igår var hon i alla fall inte ledsen när jag hämtade henne på dagis. Hon hade börjat bli trött och satt i en frökens knä. Var tvungen att handla lite mjölk så hon fick följa med, och trött 1,5 åring utan vagn = olycklig 1,5 åring. Men hon höll sig i min klänning och var jätteduktig. Mitt ryggskott gör att jag inte kan lyfta henne så mycket som hon hade velat.

Idag ska hon få bada efter middagen hade jag tänkt. Jag orkar inte sitta så hopkrupen nån längre tid nu med min rygg, men jag känner mig bättre och bättre så jag tänkte göra ett försök i alla fall :-) Middasplaner är en annan sak som tar lite tid att fundera ut. Vi har ätit väldigt enkel husmanskostaktig mat nu då maken är borta, och jag har tänkt fortsätta med det. Idag blir det pasta med tomat och korvsås. Tur att trollet gillar korv!
Mamma
2007-08-29 @ 12:59:26

Jag har tänkt ringa till dig ikväll men jag ska först ut och promenera en timme när jag kommer från jobbet. Vi har soligt och lagomt kallt väder. Det låter ju bra att trollet trivs på dagis och att din ryggvärk håller på att gå över.

nattvinge

mamma: Ja det går över förväntan för trollet, hon har jättekul på dagis, men hon blir jätteslut efter en hel dag. Igår sov hon hela sovstunden på dagis, även om de andra började vakna runt omkring henne. Hon är nog som sin mamma ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0