Sista dagen innan "jullovet"

Det var inte så fasligt svårt att komma upp idag :-) antagligen för att jag visste att det var sista dagen på ett tag som man (läs: jag) måste kliva upp i ottan. Igår somnade vi alla tre i sängen när det var nannadax för trollet, vaknade efter en sisådär 20 minuter, själv har jag ju inga problem med att somna sen, men maken kunde inte somna så imorse var han halvdöd av trötthet...

Visserligen verkar jag har varit förvirrad imorse, jag lyckades låsa in maken och trollet så han fick gå runt och öppna utifrån för att kunna gå med trollet till dagis... ehh... jag måste ha tänkt på något helt annat...

Idag kommer trollets faster och hjälper oss, hon ska passa trollet medan vi handlar mat och de sista julklapparna. Jag bävar inför att åka till IKEA... Men vi vet vad vi ska ha så det ska bara vara in - ut och sedan därifrån. Sedan är det julklappsshopping typ 5 klappar som fixas mer eller mindre på samma ställe. Och därefter ska det handlas julmat... den listan är lika lång som min arm!

Nu off to lunch!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0