På tal om DV

Så är jag faktiskt väldans glad över deras snabba leverans av premien :-D Himla himla bra! Mascara och solpuder i en liten necessär (dessutom köpte jag till läppglanset). Gillade necessären mest om jag ska vara ärlig... Allt från FACE:

  • Mascaran var väl sådär, fransarna blev svarta och kan passa de dagar jag ska ha svart mascara, håller mig till mitt bruna felköp till varadags... Separerade dock fint även om volymen uteblev.
  • Solpuder hade jag inget, så det kan säkert komma till pass, nu ska jag bara lära mig hur jag ska använda det. Får kika hos Emelle för tips :-D
  • Läppglanset var fint rosafärgat, precis som jag har försökt hitta

Jag ska ge tidningen några nummer till innan jag bestämmer mig för att fortsätta eller inte, har ju två nummer till att se fram emot :-) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0