Åter i ekorrhjulet

Kursen slut för denna gång och jag sitter och försöker "översätta" det jag lärt mig till det jag ser framför mig nu... inte allra lättaste. Men kul!

Fortfarande hör jag dåligt på vänster öra, bomullen sitter i om man säger som så. Ska nog ringa till VC och kolla om det ska vara såhär... Har ju ätit penicillin i hela 6 dagar, ska ju vara "frisk" på måndag då kuren slutar på söndag.

Är rätt oinspirerad just nu, men det blir nog bättre under dagen, det är ju vår :-) Ska på bio ikväll. The Number 23 med Jim Carrey. Har bara hört skräp om den filmen, men jag brukar sällan gilla det kritikerna gillar. Undantag är ju Crash som fick bra betyg både av mig och film-förstå-sig-påarna... 

Dagens outfit:

  • Svart långt linne By Marlene Birger
  • Marinblå klänning H&M
  • Svarta tights Lindex
  • Vita sneakers Lacoste



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0