Freeedaaag!

Oh så härligt att helgen strax är här. Inte många timmar till att gå igenom innan man får packa ihop och åka hem till familjen för en lång och underbar helg! Ska jobba på som sjutton tills dess.

Sitter och väntar på att VC ska ringa upp, måste fråga om det verkligen ska vara såhär med örat. Försökte rensa i örat igår ifall det var vax som gjorde det, men det var tomt och maken kunde heller inte se något när han skulle kika... trött på att sitta i en burk... Jag hör migsjälv jättetydligt inifrån huvudet, men när jag frågar kollegorna så säger de att jag pratar nästan lite för tyst. Kan inte styra det själv just nu, fel på volymkontrollen... försöker jag höja rösten så hör jag bara migsjälv jättehögt inne i huvudet och jag hör liksom inga andra ljud. Skräp...

Idag blir det simning med trollet och sedan åker vi in till Malmö och äter sushi med några kompisar. När jag gick kursen i Malmö saknade jag verkligen att jobba därinne. Men det kanske är så just nu för att det är så himla härligt väder!! Solen skiner och himlen är blå. Buskar, träd och diverse blommor (sciller - stavning???) slår ut till höger och vänster. Lysande!

Dagens outfit:
  • Ljusrosa top Peak
  • Vitt linne American Apparel
  • Ljusgrå stuprör Esprit
  • Vita sneakers Lacoste

Och nu ska jag gå och hämta mig en kopp te.

Uppdatering: Blev precis uppringd av VC, jag har ny tid där kl 13.30 för att kolla vad som är fel på mitt öra... håhåjaja följetongen fortsätter...

Anonym
2007-04-01 @ 21:07:48

Hej syster, hur har helgen varit? Det gick inte så bra för Fredriks lag, de förlorade båda matcherna och kom fyra men de hade lika gärnat kunnat vinna allt. Förresten har du läst aftonbladet idag (söndag)? Det var med en häftig bild med om en ängel, om du inte läst det så skickar jag nu en länk till sidan, http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1035925,00.html
Hoppas du får en friskare vecka. Kram kram

nattvinge
2007-04-02 @ 11:30:32
URL: http://nattvinge.blogg.se

Syster: Tja helgen har varit hektisk, har tänkt skriva ett inlägg om det, men inte haft tid... Det är coolt vad man kan göra i photoshop... ;-)
Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0