Vill höra ordentligt

Så j*kla less på denna öroninflammation nu! Jag har nu ätit dubbel dos penicillin i 5 dagar (idag är dag 6) och jag är fortfarande täpp i örat (eller vad det nu heter). Var tom tvungen att torka håret imorse, då jag inte vill gå ut med blött hår, det gör ont i huvudet när det blåser om jag är blöt i håret och jag vill inte riskera något. Ska det inte släppa snart? När jag överanstränger mig så får jag ont i örat... usch...

Nåväl, sista dagen på kursen och det känns superspännande att få åka tillbaka till jobbet och kolla in vår installation. Jag vet ju inte ens vilken version det är, men det ska jag ta reda på så att jag vet till nästa gång... om ca 2 veckor :-)

Dagens outfit:
  • Grå ylletröja Wera
  • Vit skjorta Orsay
  • Svarta slitna Levi's
  • Vita sneakers Lacoste

Idag blir det aw på Lilla torg! Hurra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0