Torsdag - Maken i Finland

Sitter med en liten groda i famnen. Han har precis gapat i 10 minuter, hysteriskt. Fick mig att tro att han reagerade på penicillinet jag börjat äta. För såklart var såren infekterade, men nu hoppas jag att det ska bli bra... snabbt! Kan ju ha varit att han ville att jag skulle gå omkring också, men jag försöker låta bli, har gått mycket idag och massor igår, så mitt bäcken gör rätt ont nu...

Vi var på BVC idag och vägde - mätte - blev besiktigad. Allt såg jättebra ut och han väger nu 5 kilo. Stor pojke :-)

Själv fick jag utskrivet penicillin mot de bakterier som jag fått i såren från svampen som lilleman smittade mig med (torsk...), tack för det liksom, hoppas nu att de börjar verka snabbt...

Idag på stan letade jag (och provade) klänningar. Den jag hade sett ut passade inte alls och till min förtvivlan satt alla klänningar som jag provade gräsligt. Jag har nästan gett upp, men jag har en klänning kvar som jag ska se om den funkar. Den är från VILA och är riktigt söt. Jag är i alla fall väldigt besviken på affären jag var i idag... *suck*
Linda K
2008-05-29 @ 22:53:16
URL: http://iabloggar.blogspot.com

håller tummarna för dig! :)

nattvinge
2008-05-30 @ 20:01:14
URL: http://nattvinge.blogg.se

Linda K: Tack, det kan behövas :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0