Lördag - fredagsmys på fel kväll...

Vi har precis ätit tacos, och jag är så mätt att det känns som om jag skulle rulla fram om jag försökte ta mig upp ur soffan.

Vi har tagit det lugnt hela dagen, började med ett pass i bassängen med kidsen och sedan fika/lunch på Burlöv Center innan vi åkte hem. Jag tvättade och såg sedan på Cry Baby medan grodan och maken sov och dottern tittade på Ice Age 3. Jag har smort in mig med BUS-lotion från Dove och tagit det allmänt lugnt. Skönt efter alla sjukdagar. Det var ännu en jobbig natt med hosta inatt, men ingen feber på två dagar så jag hoppas det börjar vända nu. Och så hoppas jag såklart att grodan inte blir sjuk...

Idag har det varit kallt men klart väder och det märks verklligen att dagarna blir längre och längre. När klockan var tio i fem så hade solen ännu inte gått ner och under eftermiddagen har det varit riktigt varmt och skönt i vardagsrummet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0