Torsdag - semestersnurrig

Helt dagvill sitter jag nu här och försöker komma ihåg vilken dag det är. Det går hyfsat, men något som går desto sämre är att få över bilder till denna dator. Jag har inte blåtand på denna och när jag använder sladden som hör till så går det inte att se filerna på telefonen. De är "förbjudna" och jag orkar bara inte tramsa mer. Jag ska se om jag kan ragga upp en annan dator så att jag kan få över lite bilder. Jag har ju köpt lite på rean...

Ikväll ska vi till några vänner och äta middag och imorgon ska grännerna komma över och fira min fölsedag. Jag är inte mycket för att ha fest, så de få gånger jag har firat min fölsedag här nere i skåne, har det blivit små fikastunder mest...

Nu ska jag ut till kidsen i poolen...

Jess
2010-07-26 @ 15:35:41
URL: http://www.jessjess.se

usch man kan verkligen bli irriterad på datorer ibland! en positiv sak med att glömma vilken dag det är, e att man garanterat är avkopplad iaf... trevlig semester på det!

Helena
2010-07-28 @ 22:01:22
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Dessa tekniska vidunder! Låter ändå som du har en skön sommar! Gillar inte heller att fira min födelsedag, fyllde i början på juli och den gled förbi utan att knappt någon märkte det, hihi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0