Tisdag - på kontoret

Totalt chockerad! Sitter faktiskt på kontoret idag och det hade jag inte väntat mig. Jag hade till och med rapporterat min tid som VAB så jag fick börja dagen med att ringa chefen och be honom låsa upp min tidrapport så att jag kunde byta till arbetstid...

Igår var en lugn och sansad kväll, jag var och handlade och sedan läste jag skvallertidning, blev förbannad på delar av skvallret (don't ask) och myste runt med kidsen innan de skulle i säng. Trollet sov klockrent hela natten och grodan hade en liten period då han var vaken just när jag skulle gå och lägga mig. Sedan fick jag sova på soffan för att maken snarkade så rutorna skallrade...

Idag ska jag vara ensam med kidsen då maken ska på middag, men vi ska mysa och inte göra så mycket annat. Jag ska försöka få kidsen friska tills på lördag, så det blir inga ansträngande aktiviteter förrän de är friska. Jag kommer ihåg hur det var för min lillasyster när hon tränade basket på hög nivå och aldrig hade "lov" att vara sjuk och därmed gick och var småförkyld en hel säsong...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0