Torsdag - hattande

Idag började jag dagen med hemmakontor och såg till att min VPN fungerade och när allt såg bra ut drog jag till kontoret och mötades en stund innan jag kastade mig i bilen och åkte till kunden och fortsatte mötas innan jag satte mig i bilen och åkte hem för att avlösa maken som var tvungen att ge sig ivär på kundbesök. Lite sent fick jag då i mig dagens första mål. Glömde helt bort att äta imorse, och med min magkatarr är det jättedåligt. Fortsatte sedan med att glömma att gå och köpa en macka och glömma att ta en banan. Tur att maten var färdig när jag kom hem...

Snart är det då dax att åka och hämta släkten på flygplatsen! Det ska bli så himla kul att ses! Jag jobbar halvdag imorgon och har ringt och fixat med dagis så att mina 3 dagar ledigt nästnästa vecka blir tre dagar ledigt nästa vecka, så jag får långledigt med familjen istället för att vi delar upp det. Jag har skickat alla mail jag hade på mitt samvete och det enda som återstår är att rapportera min tid som jag då har halva dagen imorgon att göra. Kommer såklart att ta hem datorn så att jag kan jobba ifall något skulle hända...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0