Onsdag

Oj, det var helt galet vilken paus det blev! Jag hade inte tänkt mig att ha ett sån't här långt uppehåll, men det tog så emot att över huvud taget starta datorn. Att jag varit i norrland i 2 veckor är ingen ursäkt, det finns datorer där med. Jag hoppas att jag inser detta nu och inte fjantar ur igen...

Ligger för övrigt och försöker bota min huvudvärk med lite Transformers inför morgondagens biobesök. Tredje filmen ska avnjutas och jag är riktigt taggad! Nu ska jag kila ner och hämta andra filmen och kolla till mina källarungar. Av någon outgrundlig anledning har de bestämt sig för att bara leka i källaren, kanske för svalkan?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0