Onsdag - halvtid!

Nu har snart halva veckan gått, jag känner mig dels svintrött och dels som att det går för fort. En sorts kombination mellan tisdag och fredag på ett ungefär.

Igår var det full rulle med hämtning av trollet hos kompis och sedan en snabb macka innan det var dax för gympa för trollet. Jag skjutsade både henne och bästisen och sladdade sedan hem igen där jag fixade med tvätten och donade på hemma medan maken lagade maten. Sedan åkte jag och hämtade kidsen på gympan och åkte hem och åt.

Efter maten fick kidsen bada och sedan var det läggdax. Grodan somnade i sin puff, så det var lite gnissligt att få tänderna borstade efter det, men efter lite trugande så gick det. Trollet badade väldigt länge, låg och "simmade" i badet och när hon klivit upp och schamponerats mm så var det väldigt olyckligt att hon inte fick vara vaken och se på fiskar på tv... men då var klockan så mycket att jag satte ner foten. Väl isäng somnade hon på tre röda.

Lyckan var stor igår när grodan kissade på pottan, för första gången hemma! Han ville först inte sätta sig, men sedan satte han sig och jag gick iväg för att kasta gamla blöjan och när jag kom tillbaka så var han superglad över att han faktiskt kissat, så vi hade en liten "cermoni" där han fick spola ner och vi peppade och sa hur duktig han var. Kanske fel sätt, jag vet inte, men det kändes bra då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0