Snart jul!

Tiden inte bara går, den småspringer! Den senaste tiden har varit fullspäckad med både bra och dåliga saker. Jag bytte jobb och när jag precis kommit in i lite rutiner så blev jag sjuk. Och inte vilken liten förkylning som helst utan nån typ av lunginflammation. När jag fick penicillin mot det, efter ca 1,5 vecka med hög feber och svårt att andas, så övergick den i en förkylning och bihåleinflammation... Jag kände mig svårt motarbetad. Nu när jag börjat hämta mig så ligger jag så efter med allt julstök att all min lediga tid går åt till att hinna ikapp. Planen idag är att fixa med en check jag har och köpa frimärken, samt gå igenom hur jag ligger till i julklappshetsen efter gårdagens mastodontinköp. Trilla köttbullar är något jag har kvar att göra, och göra julgodis. Julgodiset är planerat till på söndag, så nu ska jag bara komma på _vad_ jag ska göra...

En stärkande paus igår...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0