Luleå

Helgen som gick var jag och kidsen i Luleå och hälsade på. Vi bodde som vanligt hos min mamma, men hälsade även på hos pappa, mormor och lillasyster. Trots bara tre fulla dagar så hann vi med mycket kände jag. Lite egentid på stan hann jag också med då jag shoppade lite och drack en sojalatte från Wayne's. Jag har aldrig handlat från Joy tidigare, men svängde in då jag sett en sådan fin pälsväst på AnnaWii och kom därifrån även med en kjol jag hittade på rea! På lördag fyndade jag några tshirts på H&M och en kofta från Selected Femme på Top Store.
 
Kidsen leker med mina gamla My Little Pony och mitt gamla Lego!
 
Det är verkligen lugn och ro som regerar! E4:an...
 
Sojalatte från Wayne's
 
Krama Dinosaurieägg!
 
Sista kvällen snöade det! Dottern var mycket lycklig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0