D dagen!

Sista spurten innan semestern börjar! Klockan fyra i eftermiddag går planet! Vi packade igår (med vi menar jag jag) och med bara tre personer som ska vara borta i 4 dagar så var det väldigt lätt trots att vi packar varma kläder. Vi hade tänkt hinna med att packa kidsens egna väskor (leksaker, böcker, pyssel etc) men när jag och sonen varit ute med hunden så kom maken på att vi skulle åka och hälsa på hos en kompis som precis flyttat till vår lilla by! Så vi tog en snabb vända förbi dem och fikade lite. Dottern hade gjort ett inflyttningskort och vi hade med en flaska skumpa. Själv fick jag hus-tour medan gubbarna pratade förvaring och renovering... Kidsen softade framför NetFlix så de var lagomt nervarvade när vi kom hem igen, för då var det bums isäng för grodan! Trollet satt och kollade på Alaska, och hon har blivit så duktig på att läsa textning att hon klarar det mesta, är väl kanske något ord hon inte hinner om det pratas mycket!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0