Regnet det bara öser ner...

Man blir glad över de små sakerna, som att det inte regnade när jag gick ut med hunden imorse, för just nu regnar det utav bara den... Typiskt Skånskt höstväder, vilket jag normalt sett brukar gilla, tycker det är mysigt när det är grått och ruggigt ute, sålänge jag är varm och torr, men igår var jag så himla frusen. Jag frös nog hela dagen! Fjärrvärmen har inte kickat igång då det är sånt "halvers-väder" och jag jobbade hemma. En kort vända på möte på kontoret i Malmö, men det var lika kallt där... Lyckades till slut bli varm på kvällen. Satt med tända värmeljus iklädd min OnePiece och dunsockar under två fleecefiltar och drack en stor kopp varm te. Det är knäckande att frysa så. Och lägg på huvudvärken från helvetet och en allmänt stressig dag... Tur att jag har mina älskade ungar ♥
 
Fick fina blommor av maken och barnen när de var iväg på ärende i tisdags!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0