Se på sjuttsingen!

Sitter och äter sen middag med dottern efter hennes simhoppsträning, då maken påpekar att Members har snygga klänningar på kampanj från ett märke som heter Macadamia. Aldrig hört talas om, men då jag vet vad maken tittar på för klänningar (läs: urringat, tajt och kort) så var jag naturligt skeptisk. Min förvåning var stor då det visade sig att det var klänningar jag faktiskt tyckte var snygga! Idag surfade jag in för att se om det var något i min storlek som jag ville ha och klick klick så hade jag klickat hem två snygga klänningar. En beige mer figursydd och en svart, vid klänning. Och ett par stövlar från Vagabond... Och ja, det var faktiskt exakt de jag satt och suktade efter i inlägget nedan. Fast då till halva priset. 
 
 
Halle-effing-lujah!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nattvinges blogg

Den stora balansgången - eller Livet enligt...

RSS 2.0